Autoplay
Autocomplete
Previous Lesson
Complete and Continue
싱글팩 : 모바일 마케팅 실전
모바일 마케팅
Chapter 00. Intro - 01. OT (2:56)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 01. Why Google ADs (5:45)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 02. Google Ads 광고 형태 - 1 (6:05)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 03. Google Ads 광고 형태 - 2 (13:08)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 04. UAC 정의 및 활용 방안 (11:18)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 05. UAC 운영 팁 - 1 (11:06)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 06. UAC 운영 팁 - 2 (8:05)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 07. Why Twitter (5:13)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 08. Twitter 광고 형태 및 노출 위치 (7:49)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 09. Twitter 캠페인 목적 (4:34)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 10. Twitter 타겟팅 (12:07)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 11. Twitter 구매와 입찰 (6:20)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 12. Why Apple Search Ads (6:52)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 13. Apple Search Ads 활용 방법 - 1 (11:38)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 14. Apple Search Ads 활용 방법 - 2 (11:22)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 15. NCPI and 그 외 UA Channel - 1 (12:46)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 16. NCPI and 그 외 UA Channel - 2 (10:39)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 17. Why Facebook (12:38)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 18. Creative 최신 트렌드 및 전략 - 1 (19:46)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 19. Creative 최신 트렌드 및 전략 - 2 (9:17)
Chapter 02. Data Driven 마케팅 - 01. Data Driven 마케팅의 정의 (9:42)
Chapter 02. Data Driven 마케팅 - 02. Data Driven 마케팅의 유형 및 실행방안 - 1 (17:06)
Chapter 02. Data Driven 마케팅 - 03. Data Driven 마케팅의 유형 및 실행방안 - 2 (12:20)
Chapter 02. Data Driven 마케팅 - 04. Case Study - 1 (19:55)
Chapter 02. Data Driven 마케팅 - 05. Case Study - 2 (6:17)
Chapter 01. 미디어의 이해 - 05. UAC 운영 팁 - 1
Lesson content locked
If you're already enrolled,
you'll need to login
.
Enroll in Course to Unlock